رابط بین پلوس و گیربکس AL4 یک بوش دو سر هست که در هر طرف داخل مجاری بوش ها هزار خاری دارد.
این قطعه روی گیربکس اتوماتیک خودروی TU5 نصب می شود و به علت درگیری زیاد بین پلوس و گیربکس دچار استهلاک شده و پس از مدتی نیاز به تعویض پیدا می کند.
خرابی رابط بین پلوس و گیربکس AL4 از قسمت هزار خاری داخل بوش است که به تدریج فاصله بین رزوه ها زیاد شده و باعث می شود رابط پلوس دیگر به درستی نچرخد.
گاهی به علت تشخیص نادرست مکانیک به جای تعویض این قطعه پلوس کامل تعویض می شود که هیچ نتیجه مثبتی هم در پی ندارد.
یکی از نشانه های خرابی این قطعه در گیربکس های اتومات صدای تقه بعد از جا زدن دنده عقب می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.