مژده به مالکان خودروهای سمند ملی EF7

فروشگاه یدک_خواجه
فروشگاه یدک خواجه
نیم موتور کامل سمند ملی EF7

با توجه به هزینه های سرسام آور تعمیر موتور این خودروها و صرف وقت وانرژی زیاد بابت تهیه قطعات و تعمیر… پیشنهاد ویژه ما تعویض کامل موتور این خودروهاست. فروشگاه یدک خواجه موتور کامل خودروی سمند ملی را به صورت سر بسته و صندوقی از طرف شرکت ایرانخودرو همراه با نامه و مجور مهردار پلیس راهور در اختیار مشتریان عزیز در سرتاسر کشور قرار داده تا نسبت به تعویض و نوسازی خودروی خود اقدام نمایند.

فواید و صرفه های تعویض نسبت به تعمیر :

۱- صفرشدن موتور خودرو : با این کار مثل اینکه شما خودروی خود را دوباره از نو و صفر کلیومتر از شرکت تحویل گرفته و آب بندی می کنید

۲- اگر شما آدم خوش شانسی باشید و تمام قطعات مورد نیاز تعمیرکارتان را سریع در اختیار او گذاشته و تعمیرکار شما تمام وقت روی خودروی شما کارکند کار تعمیر حداقل یک هفته به طول می انجامد در حالی که تعویض موتور نیم روز و سایر مراحل اداری جهت حک شماره روی بدنه موتور جدید حداکثر دو یا سه روز وقت می برد.

۳- صرفه جویی در هزینه: تهیه و خرید موردی قطعات یدکی موتوری خودوری سمند ملی ضمن اتلاق وقت وانرژی هزینه زیادی دارد در حالی که نسبت به قیمتی که فروشگاه یدک خواجه موتور کامل شرکتی آن را در اختیار شما می گذارد حداقل بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان برای شما صرفه جویی مالی درپی خواهد داشت

۴- اطمینال از اصالت وکیفیت کالا : با نصب موتور کامل شرکتی دیگر نگران کیفیت اجناسی که روی موتورتان بکار رفته نخواهید بود چون این موتور همان موتوری است که در کارخانه ایرانخودرو روی خودروهای صفر کیلومتر نصب می شود.

فروشگاه یدک خواجه جهت رفاه حال و جل

فروشگاه یدک_خواجه
موتور کامل سمند_ملی فروشگاه یدک_خواجه

 

 

ب نظر بیشتر مشتریان و تعمیرکاران محترم آمادگی دارد تا نیم موتور همین محصول را در نمونه های بدون کارتل وهمراه با کارتل با قیمتهای بسیار پایین تر عرضه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با شماره ۰۳۱۳۲۶۱۳۰۷۴ و یا شماره همراه ۰۹۱۳۹۰۱۶۹۴۸ تماس حاصل نمایید.

مراحل اداری جهت اخذ مجوز تعویض موتور و حک شماره :

اطلاعات این بخش به صورت مشاوره حضوری و کاملا رایگان در اختیار مشتری واقعی ما قرار خواهد گرفت فقط همین بس که این مرحله خیلی آسان و کاملا رسمی و قانونی صورت می پذیرد و فروشگاه یدک خواجه آمادگی دارد تمام این کار را با اخذ هرینه یک صد هرارتومان شخصا برای مشتری خود انجام دهد

 

2 نظر برای “مژده به مالکان خودروهای سمند ملی EF7

  1. اردشیر میگوید:

    واقعا عالی بود من خرید کردم از همین شرکت خیلی راضی هستم. حتی تعمیرکارم فکر نمی کرد با این قیمت موتور تنگ بست نو بخرم. قصد تعمیر قبلی ر ا داشت. اولش بابت ضمانت دودل بودم. ولی وقتی روی ماشین سوار شد و ۵۰۰۰ تای اولو رفتم واقعا انگار فرق داشت به نظرم خیلی قوی تر از قبلی بود البته گذر زمان هم تاثیر داشت ولی با اون یکی هیچ وقت تو شتاب نمی تونستم رقابت کنم الان زانتیا رو هم راحت می گیرم. البته این کارها درست نیست ولی چون خیلی کیفیتش بالاتر بود این موضوع را هم مطرح کردم. من از اراک هستم و واقعا راضی ام. هرکس دوست داشت تعویض خودرو موتور سمند EF7 انجام بده حتما اینجا اعتماد کنید. یک مدتی هم برای اطمینان ضمانت میدن کم ولی کافی.
    #موتور سمند #موتور کامل سمند #خرید موتور سمند EF7 #خرید موتور تنگ بست سمند مدل EF7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *