شهرام شاهکار: اسنپ متعلق به سپاه نیست

?شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ اعلام کرد: اسنپ متعلق به سپاه نیست مدیرعامل تاکسی های اینترنتی اسنپ اذعان نمود : این سرویس حمل و نقل آنلاین با ارزش ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلاری اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است.

مدیرعامل جوان یکی از بزرگترین شرکتهای استارتاپی در ایران در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد شایعات مطرح شده درباره مالکیت سپاه بر اسنپ با حالت طنزآمیزی گفت: حتی نام و نام خانوادگی من هم به سپاه و سپاهی هیچ شباهت و قرابتی ندارد. شاهکار تاکید کرد: اسنپ آن موقع که فقط یک طرح استارتاپی بود و نه اکنون که یکی از بزرگترین استارتاپ های داخلی است متعلق به هیچ ارگان و سازمان دولتی یا نظامی نبوده است.

 

?آمارهای شاهکار نشان از این دارد که بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مجموع ۷۰۰ هزار راننده‌ اسنپ، فعال هستند.

?همچنین آمار سفرهای روزانه‌ ثبت شده در اسنپ نیز نزدیک به یک میلیون سفر در کل کشور تخمین زده می شود .

 

 

 

 

 

گفتنی است با ورود این استارتاپ به بازار کشور نظرات مخالف و موافق زیادی حول فعالیت تاکسی های اینترنتی شکل گرفت که حتی منجر به شکایت و ورود قوه قضائیه به پرونده فعالیت تاکسی های اینترنتی شد .

سرانجام شاکیان که بیشتر اتحادیه های تاکسی تلفنی و تاکسی های درون شهری بودند تنوانستند مانع از فعالیت این استارتاپ شوند . پس از این ناکامی بود که همزمان با گسترش فعالیت اسنپ در شهرهای مختلف کشور شایعاتی مبنی بر مالکیت این استارتاپ مطرح شد که همگی از اساس غلط و دروغ بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *