پرداخت در محل

پرداخت وجه بعد از دیافت کالا

مشتریانی که به هر دلیلی مایل هستند مبلغ سفارشات خود را هنگام دریافت کالا و پس از رویت آن پرداخت نمایند می توانند با هماهنگی فروشگاه و یا بخش پشتیبانی فروش با واریز حداقل ده درصد مبلغ فاکتور به شماره حساب فروشگاه به نام محسن خواجه زاده و ارسال تصویر فیش واریزی خود و اخذ تاییدیه واحد حسابداری اقدام به ثبت سفارش و درخواست تحویل کالا و پرداخت در محل نمایند .

با توجه به گستره جغرافیایی کشور ، تکثر و تنوع اقلام و تقاضای زیاد مشتریان و همچنین محدودیت در ارسال کارتخوان توصیه می شود حتی الامکان از روشهای معمول پرداخت استفاده نمایید .

شرایط پرداخت در محل

ارسال کالا به روش پرداخت در محل تنها در محدوده شهری تمامی مراکز استانهای سراسر کشور انجام می شود و در حال حاضر امکان انجام این روش برای مشتریان سایر شهرستانها مسیر نمی باشد .

ارسال کالا به روش پرداخت در محل در حال حاضر تنها برای خرید موتور کامل انواع خودرو فروشگاه یدک خواجه می باشد و سایر محصولات و فاکتورهای خرید به جز موتور کامل به روال معمول و پس از تسویه کامل از طریق درگاه بانکی یا مراجعه به فروشگاه تقدیم مشتریان می گردد .

به جهت محدودیت در ارسال دستگاه کارتخوان سیار و تنوع و تکثر شهرهای کشور ارسال سفارشات به این روش به صورت اختصاصی به آدرس درخواستی خریدار ارسال می شود لذا ممکن است نسبت به سفارشات معمولی زمان و هزینه بیشتری را در دریافت کالا متوجه مشتری نماید .

در سفارشات پرداخت در محل خریدار می تواند پس از رویت فیزیکی کالا و اطمینان از اصالت آن مبلغ خرید را پس از کسر واریزی ده درصد مبلغ بیعانه که در ابتدا واریز نموده به وسیله دستگاه کارتخوانی که همراه کالا ارسال می شود پرداخت نماید و در صورت عدم رضایت از کالای ارسال شده سفارش خود را عودت داده و از طریق همان راه ارتباطی با فروشگاه یا بخش پشتیبانی فروش درخواست برگشت مبلغ واریزی اولیه را نماید .

در صورت برگشت کالا مبلغ هزینه حمل از واریزی اولیه کسر و مانده حساب حداکثر طی دو روز کاری به حساب شخص واریز کننده عودت داده خواهد شد .

توصیه می شود در هنگام خرید حتما تمام اطلاعات محصول شامل نام قطعه ، خودروهای مورد استفاده ، برند سازنده ، قیمت ، توضیحات  و تصاویر کالا بررسی شود و در صورت امکان به رویت و تایید مکانیک مربوطه برسد تا مشکلی در مطابقت قطعه درخواستی با کالای ارسالی به وجود نیاید .

توصیه می شود حداقل یک ساعات قبل از ساعت اعلام شده برای تحویل کالا در محلی که قبلا معرفی کرده اید همراه با کارت بانکی دارای موجودی کافی جهت تسویه حساب حضور داشته باشید .

در صورت تاخیر بیش از پانزده دقیقه در دریافت کالا و عدم تسویه حساب پیک موظف است ضمن محاسبه هزینه توقف و اضافه نمودن این مبلغ به مبلغ هزینه حمل بعد از اتمام این مهلت زمانی کالا را به انبار برگشت داده و خریدار می تواند برای درخواست ارسال مجدد آن طی ۲۴ ساعت آینده مجددا اقدام نماید .

در ارسال کالا برای بار دوم هزینه حمل بار نخست به همراه هزینه حمل جدید محاسبه و قبل از ارسال مجدد کالا از مشتری اخذ خواهد شد .

برای اطلاع از هرینه حمل می توانید با بخش پشتیبانی فروش تماس گرفته وبا ذکر آدرس خود از مبلغ هزینه حمل مطلع شوید .

در صورت برگشت کالا به دلایل تاخیر در دریافت و یا تسویه و عدم پیگیری خریدار طی ۲۴ ساعت آتی ، فاکتور خرید باطل خواهد شد و خریدار تمامی مراحل ثبت سفارش و خرید و درخواست ارسال کالا را باید از ابتدا طی نماید .

توجه داشته باشید که فاکتور جدید بر مبنای قیمت روز محاسبه خواهد شد و سابقه خرید ناموفق قبلی به هیچ وجه محل و ماخذی برای محاسبه اقلام سفارشی در فاکتور جدید نخواهد بود .

در هر مرحله از انتخاب و سفارش کالایی در سایت اگر با مشکل فنی روبه رو شده و یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری از محصول موردنظر داشتید می توانید از طریق خط واتساپ روی سایت یا شماره های فروشگاه و یا بخش پشتیبانی فروش پرسشهای خود را مطرح نمایید .

همکاران ما در این بخش سعی می کنند در اولین فرصت ممکن با ارائه مشاوره های لازم شما را در امر خرید یاری نمایند .