ضمانت و اصالت کالا
نحوه ارایه خدمات و نوع ضمانت محصولات در فروشگاه و سایت یدک خواجه به شرح ذیر است .لطفا قبل از خرید مطالب را با دقت مطالعه بفرمایید.
شرایط ضمانت کالاهای خریداری شده
- تمامی محصولاتی که از فروشگاه یدک خواجه خریداری می شود در صورت عدم استفاده و خارج ننمودن قطعه موردنظر از بسته بندی ، شامل ضمانت برگشت بی قید و شرط می باشد .
- تمامی قطعاتی که از سایت یدک خواجه خریداری می شود در صورت عدم رضایت یا اثبات در اشکال فنی و یا ظاهری در قطعه موردنظر چه قبل و چه بعد از استفاده شامل ضمانت تعویض می باشد .
- به دلیل کمبود برخی قطعات و بعضی از برندهای داخلی و خارجی در مقاطعی از سال ، امکان درج برند بر روی تمام محصولات میسر نیست لذا جهت اطمینان از صحت انتخاب خود در محصول موردنظر و همچنین برند قطعه انتخابی توصیه می شود قبل از ثبت سفارش و پرداخت نهایی از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ، مواردی مثل مشخصات فنی قطعه ، نام و مدل خودرو ، قیمت و برند سازنده محصول را استعلام نمایید .
- هنگام دریافت کالای خود از طریق پست و یا باربری حتما در مقابل تحویل دهنده کالا را از بسته بندی خارج نموده و از صحت و سلامتی قطعه موردنظر اطمینان حاصل نمایید .
- قبل از اقدام به برگشت کالا باید با هماهنگی با واحد پشتیبانی فروش و ذکر دلیل برگشت بعد از تایید کارشناس به نحوی که برای شما توضیح داده خواهد شد اقدام به برگشت کالا نمایید .
- هزینه برگشت کالا و در صورت درخواست تعویض و ارسال مجدد کالا به عهده خریدار می باشد .
- مبلغ خرید قطعه برگشتی پس از کسر هزینه برگشت حداکثر یک روز کاری بعد از دریافت قطعه و اطمینان از سلامت و اصالت کالای برگشتی به حسابی که به نام شخص خریدار است عودت داده خواهد شد
- در برگشتی هایی که به دلیل اشکال فنی صورت پذیرفته است لازم است نام و شماره همراه تعمیرکار و آدرس تعمیرگاهی که قطعه مربوطه در آن تعویض شده است به کارشناسان ما اعلام شود تا در صورت لزوم با آنها در این خصوص تماس گرفته شود .
موارد خارج از گارانتی
تمامی قطعات به صورت سالم و بدون عیب وایراد ظاهری به رویت مامور پست یا واحد باربری رسیده و در حضور آنان پلمب شده و جهت ارسال تحویل داده می شود لذا قطعات شکستنی یا قطعاتی که در مقابل سرما ، گرما ، خشکی یا آب دیدگی دچار عیب و ایراد شده اند قابل برگشت به فروشگاه یدک خواجه نمی باشند و خریدار در صورت مشاهده این موارد هنگام دریافت کالا می تواند سفارش خود را تحویل نگیرد و با عودت آن به مامور تحویل دهنده مراتب را جهت پیگیری های بعدی به واحد پشتیبانی فروش اعلام نماید .
تمامی سفارشهایی که از طریق پست ارسال می شود تحت پوشش بیمه خسارت ناشی از حمل کالا می باشد.