ساختار موتور EF7

موتور ef7

ساختار موتور ef7

شرکت یدک خواجه ایرانیان با بیش از دوهه فعالیت به عنوان مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی اصلی و نایاب خودروهای سواری داخلی و خارجی در حال ارائه خدمات به مشتریان محترم خود می‌باشد، در ادامه رسالت دیگر این مجموعه، مونتاژ و عرضه موتورهای مطابق خط تولید گروه خودروسازن ایرانخودرو و سایپا است .

 یکی از موتورهای با کیفیت و پر فروش که در شرکت یدک خواجه ایرانیان مونتاژ می‌شود و در بازار عرضه می‌گردد ، موتور و نیم موتور EF7  است که از آن به عنوان موتور ملی یاد می‌کنند.

در مورد مزیت تعویض موتورهای EF7 نسبت به تعمیر آن ها باید گفت به دلیل اینکه این موتورها جدید و بروز هستند ، در صورت نیاز به تعمیر اساسی موتور ، گزینه بهتر آن است که موتور به صورت کامل تعویض شود.

قطعاتی که روی موتور EF7  به مشتریان ارائه می‌شود ، شامل : کارتل بزرگ و کوچک ، اویل پمپ ، بلوک سیلندر ، میل لنگ ، شاطون ، رینگ و پیستون ، واشر سریلندر ، سرسیلندر ، سوپاپ و لاستیک سوپاپ ، میل سوپاپ دود – هوا و کاسه نمدهای میل سوپاپ می‌باشد.

یکی از مزیت های مهم و ویژه شرکت یدک خواجه ایرانیان ، ضمانت و اصالت کالا است که هنگام خرید به مشتریان محترم ارائه می‌شود.

جهت اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد محصولات از جمله موتورهای خودرو شرکت یدک خواجه ایرانیان به صفحه اینستاگرام و سایت شرکت به نشانی yadakkhajeh.ir  مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *